برداشتن ضایعات پوستی

برداشتن ضایعات پوستی

برداشتن ضایعات پوستی

برداشتن ضایعات پوستی  با وجود پزشکان متخصص پوست و مو مانند دکتر فرنیا اشبین به راحتی امکان‌پذیر شده است. تمام افرادی که دچار ضایعات پوستی هستند. و به گونه ای دنبال بهترین دکتر پوست و مو هستند. در این حالت به راحتی می‌توانند با مراجعه به دکتر فرنیا اشبین که جزو بهترین دکتر پوست و مو در مرزداران است درمان شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روشهای درمان و برداشتن ضایعات پوستی با ما همراه باشید.

ضایعات پوستی چیست؟

به قسمت هایی در پوست که با مقایسه با سایر بخش ها دارای شکل غیر عادی و غیر طبیعی می باشند. و به گونه ای باعث می شوند تا زیبایی فرد کاهش پیدا کند را ضایعات پوستی می گویند. در حالت کلی ضایعات پوستی به دو دسته اصلی تقسیم می‌گردد.

ضایعات پوستی اولیه:ضایعات پوستی اولیه به مواردی گفته می‌شود که از زمان تولد فرد وجود دارد. و به گونه ای که تا آخر عمرم ممکن است در صورت عدم درمان به وسیله پزشکان پوست و مو همراه فرد باشد.

ضایعات پوستی ثانویه.ضایعات پوستی ثانویه مواردی هستند. که به خاطر شرایط زندگی فرد به گونه‌ای به خاطر انجام برخی از کارها و یا استفاده از مواد آرایشی غیر استاندارد و یا آلرژی ممکن است به وجود بیایند.

علت ایجاد ضایعات پوستی

علت ایجاد ضایعات پوستی بروز عفونت در سطح یا درون پوست می باشد. مثلاً ویروس زگیل یکی از مشکلات اصلی می‌باشد که باعث می‌شود. تا ضایعات پوستی بسیار زشت که به گونه‌ای زیبای فرد را تحت تاثیر قرار می دهد به وجود بیاید. موارد دیگری مانند آبله مرغان یا زونا که می‌تواند باعث ایجاد ضایعات پوستی گردد. و بعضی از ضایعات پوستی نیز به صورت ارثی می باشند. مانند : انواع خال ها، آکنه و کک و مک ها جز ضایعات پوستی هستند که از بدو تولد به همراه فرد هستند. برخی از ضایعات نیز به خاطر داشتن آلرژی به مواد خاص و یا مصرف برخی مواد غذایی و یا برخی از محصولات به وجود بیاید.

ضایعات پوستی اولیه

همان‌گونه که بیان شد ضایعات پوستی اولیه از همان بدو تولد وجود دارد. که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خال ها
  • ماه گرفتگی ها
  • آکنه
  • تاول‌ها
  • لکه های پوست
  • تورم پوست
  • و…

تمام این موارد با وجود پزشکان متخصصی که در زمینه پوست و مو فعالیت می‌کنند. قابل درمان است و افراد نباید نگرانی از این موارد را داشته باشند.

انواع ضایعات پوستی ثانویه

در برخی مواقع ضایعات پوستی اولیه به خاطر تحریک شدن ممکن است به ضایعات ثانویه تبدیل گردند. که از آن جمله می‌توان به کراست زخم و اتروفی پوست اشاره کرد. خوشبختانه امکانات خاصی که امروز در دسترس است باعث شده تا امکان درمان به راحتی امکان پذیر شود. مثلا وجود انواع دستگاه های پیشرفته و روشهای درمانی متفاوت باعث گردیده است تا تمام این موارد به راحتی قابل درمان باشد. و به گونه‌ای افراد می توانند با مراجعه به پزشکان متخصصی مانند دکتر فرنیا اشپین این موارد را به راحتی درمان نمایند.

درمان ضایعات پوستی

در واقع شرایط بیمار مشخص کننده نوع درمان است. و به هیچ عنوان از یک روش درمانی برای انواع ضایعات پوستی استفاده نمی گردد.

در واقع پزشک ابتدا باید نوع ضایعه پوستی را تشخیص دهد سپس از روش درمان مناسب استفاده کند. مثلاً یکی از روش‌های درمانی می‌توان به درمان دارویی برای رفع ضایعات پوستی اشاره کرد. و یا روش‌های جراحی و استفاده از لیزر جزو مواردی هستند که برای رفع ضایعات پوستی استفاده می‌شوند. که نوع شرایط بیمار مشخص کننده نوع درمان می باشد.

برداشتن ضایعات پوستی

برداشتن ضایعات پوستی

برداشتن ضایعات پوستی در غرب تهران

درمان دارویی ضایعات پوستی

در این روش درمان معمولاً پزشک از داروهای موضعی برای کم کردن التهابات پوستی و یا از بین بردن ضایعات پوستی استفاده می کند. لازم به ذکر است که استفاده کردن از درمان های دارویی که به وسیله اطرافیان توصیه می گردد. به هیچ عنوان نباید انجام شود چون ممکن است باعث شدیدتر شدن مشکل گردد. و با توجه به اینکه پوست یکی از حساس ترین نقاط بدن است. به همین دلیل باید از روش‌های مطمئنی که فقط به وسیله پزشکان توصیه می گردد برای درمان استفاده کرد.

رفع ضایعات پوستی با استفاده از لیزر

امروزه یکی از رایج ترین و بهترین روش ها برای رفع ضایعات پوستی استفاده از لیزر می باشد. به شرطی که از دستگاه های لیزر پیشرفته و مناسبی استفاده گردد. که خوشبختانه دکتر فرنیا اشبین با استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه های لیزر این کار را انجام می‌دهد.

این مورد باعث می‌شود تا بیماران طی جلسات محدود بتوانند از ضایعات پوستی رهایی یابند. و به گونه‌ای زیبایی خود را به دست بیاورند مخصوصاً اگر ضایعات پوستی در صورت وجود داشته باشد. در این حالت بسیار ناخوشایند است چون می‌تواند زیبای فرد را تحت تأثیر قرار بدهد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به هر دلیلی ضایعات پوستی در بخش‌های مختلف بدنتان به وجود آمده است. در این حالت مطمئن ترین و سریعترین روش برای رهایی از شر ضایعات پوستی مراجعه به دکتر فرنیا اشبین می باشد. که با استفاده از بهترین روش‌ها و در سریعترین زمان ممکن می تواند باعث شود تا از شر ضایعات پوستی رهایی یابید.

بهترین دکتر پوست و مو در تهران

امروز وجود بهترین پزشکان پوست و مو باعث شده است تا امکان درمان ضایعات پوستی با دارو یا با لیزر به راحتی امکان‌پذیر شود. و به گونه‌ای تمام افراد به راحتی بتوانند در بازه زمانی بسیار کوتاه و طی جلسات محدود و با صرف هزینه های بسیار پایین به زیبایی خود دست یابند. مخصوصاً اگر ضایعات پوستی در صورت وجود داشته باشد در این حالت می‌تواند باعث ایجاد حس ناخوشایندی در افراد گردد.

پس اگرشما هم جزو افرادی هستید که مشکلات پوستی دارید و می خواهید با حداقل هزینه و به وسیله متخصصین به زیبایی خود دست پیدا کنید. در این حالت مراجعه به دکتر فرنیا اشبین که جزو بهترین پزشکان پوست و مو در مرزداران می تواند بهترین و مناسب ترین روش برای درمان باشد.

 

———————————————————–

راه های ارتباطی با دکتر فرنیا اشبین

پیج اینستاگرام دکتر فرنیا اشبین

کانال آپارات دکتر فرنیا اشبین

کانال نماشا دکتر فرنیا اشبین

———————————————————–